lauantai 25. huhtikuuta 2026

Oli herätys ja aamupala ja lääkkeet mikä meinasi mennä kahteen kertaan.

 Kävin kahteen kertaan hakemassa lääkkeitä joku katko tuli ajatuksiini. Hoitaja sanoi että hait jo lääkkeesi joten eivät antaneet uudestaan. Kävin äsken hakemassa Pamol särkylääkettä kun en muistanut että aamulla jo hain sen.. Kohta on sitten ruoka saamme hyvää ruokaa.

Tulee herkullista  ruokaa taas meille. Sitten menen takaisin nukkumaan uudestaan. Väsyttää minua kovasti vieläkin. Olin toimistossa hajosi yhdeltä nuorelta naiselta lasinsa samalla toimiston lattialle. Minulla olisi varalasit voisin sille ne antaa. Lähti siltä sanka irti se olisi kiinni  minun laseillani.

Minulla on aina varalasit tallessa muutamat ylimääräiset lasit minulla on. Jos hajoaa ykköslasini saan varalasit käyttööni  hajoaa lasit niin helposti vääntyessään sangat lähtee irti helposti. On minulta hajonnut monet lasit itsestään taskussani.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...