Kävin kahteen kertaan hakemassa lääkkeitä joku katko tuli ajatuksiini. Hoitaja sanoi että hait jo lääkkeesi joten eivät antaneet uudestaan. Kävin äsken hakemassa Pamol särkylääkettä kun en muistanut että aamulla jo hain sen.. Kohta on sitten ruoka saamme hyvää ruokaa.
Tulee herkullista ruokaa taas meille. Sitten menen takaisin nukkumaan uudestaan. Väsyttää minua kovasti vieläkin. Olin toimistossa hajosi yhdeltä nuorelta naiselta lasinsa samalla toimiston lattialle. Minulla olisi varalasit voisin sille ne antaa. Lähti siltä sanka irti se olisi kiinni minun laseillani.
Minulla on aina varalasit tallessa muutamat ylimääräiset lasit minulla on. Jos hajoaa ykköslasini saan varalasit käyttööni hajoaa lasit niin helposti vääntyessään sangat lähtee irti helposti. On minulta hajonnut monet lasit itsestään taskussani.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti