torstai 2. huhtikuuta 2026

Oli meillä makkaran paistoa, ruokailussa oli vielä paistettua makkaraa sekä ranskalaisia perunoita.

 Selkäni on kipeä pahoin otin särkylääke pamolin 1000 jos se vähän auttaisi kipuihin. Söin makkaraa ja ranskalaisia olivat ne hyviä. Otin vaan yhden paistetun makkaran ei maistunut enempää. Toiset saivat kahtakin makkaraa syödäkseen. Otin petivehkeet sängystäni hoitajan kanssa panimme puhtaat siihen takaisin. Toi hoitaja minulle puhtaat petivehkeet mitkä yhdessä hoitajan kanssa panimme sänkyyni. 

Minä en siviilissä petaa sänkyäni kun pari kertaa kuussa se riittää minulle. Tässä talossa vaihdetaan petivehkeet kerran viikkoon se on aika usein. No pysyyhän sänky puhtaana, lakanat eivät likaannu. Onhan se hyväkin että pedataan usein sänky.

Saisi nyt kaveri pyöränsä renkaan kuntoon, että pääsisimme pyöräilemään kylille. Siltä oli sisäkumi rikki minkä saivat laitettua. Mutta olikin pyörästään ulkokumikin rikki ja se ei kestänyt ajoa. Nyt on koko rengas rikki laittoivat ne jollain teipillä ulkorenkaan. Muttei se kestänyt yhtään, vaan on taas kumi rikki.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...