torstai 2. huhtikuuta 2026

Kohta on ruoka pyttipannua tulee meille se on herkkua. Kävin ajamassa pyörälenkin isolla tiellä. Hyvin pyöräily sujuu ja menee pyörä hyvin.

 Kyllä pyöräily sujuu hyvin isolla tiellä, ei autot ole tiellä ajelin tien sivua. Mahtuu siellä ajelemaan sivussa, on reunus sen verran leveä ettei se haittaa tiellä ajelevia. Taksi on kallista kaupoille ajella viimeksi oli 52 euroa. Se ei halpaa ole en pysty semmoista summaa makselemaan.

Katson nyt huomenna menenkö kaupoille ostoksille. Pitäisi vaan saada kylmään talolla ruuat etteivät ne mene pahaksi. Harmi kun meni puhelimeni kaverille se oli hyvä puhelin. No nyt tulen toimeen tällä puhelimellani kai tämä toimii. Pitää päästä apteekkiin huono homma kun tämän tuppukylän apteekissa ei ole testo maxia. Netissä olisi textoja mutten tiedä saako niitä tänne. Kyllä tarvitsen testoja kun ikääkin alkaa minulla olemaan jo sen verran paljon.

Katson nyt lähdenkö huomenna taksilla kylille, olisi se varma kyyti. Toki pyöräily on mukavaa ja pääsee hyvin mihin haluaa. Kyllä toi matka menee nopeasti pyörälläkin, ei ole pitkä matka pyörällä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...