sunnuntai 12. huhtikuuta 2026

Oloni on jo hiukan parempi eilisestä vatsanikin on melko normaali.

Olen saanut syötyä ja juotua pitkin päivää. Eilen olikin todella huono olotila minulla.  En enää lähde pyöräilemään noin pitkälle kondikseni ei sitä kestä. Kumma vaan kun vantaan sininauhan sahatien huume juoppo talossa. Dokasin paljon ja nukuin huonosti silti olin siellä hyvässä kondiksessa. Treenasin siellä ulkojumpilla kesät talvet.

Kumma vaan kun sahatien paikassa iski myrkytystila sydämeen asti. En tiedä jättikö siellä jälkensä sydämeeni. Jatkuva eteisvärinä jäi  sydämeeni myrkytystilan jälkeen.

Luin sahatiellä itseni VERTOKSI ja hommasin hygienia passin. Eli luulisi että tässäkin paikassa huomioitaisiin työni tulos. Miksi siis syöttävät minulle hullun lääkkeitään mitä en tarvitse enkä halua syödä. Kaikki kohdallani on turhaa lääkitykset edunvalvonnalla uhkaaminen. Olen monessa paikassa ollut ilman lääkkeitä ja itse maksanut laskuni. Ja hyvin pärjännyt kaikella tavalla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...