sunnuntai 12. huhtikuuta 2026

Sanoi nuori kaveri ettei enää jaksa käydä kylillä asioillani. Onhan täältä matkaa, toki pyörällä se menee helposti ja nopeasti.

 Haki kaveri pyöräni tänään, annoin hyvät hakikset 50 e pitsoihin ym. Mutta tuleehan täältä matkaa kylälle noin 8 kilometriä sivu. En itsekkään mielelläni lähde polkemaan kylille. Autolla pääsee pari kertaa viikossa se menee helposti. Olen ollut pitkään kipeä en ole jaksanut polkea pitkään aikaan. Ennen poljin pitkiä matkojakin joka päivä.

Nivelet ovat olleet kipeät pitkän aikaan ja viimeksi alkoi pyörryttämään pahasti kylillä. Piti pyytää apua joltain mieheltä että pääsin autolla asunnollemme takaisin. Pitää nyt pyytää tutkimuksiin sairaalaan, tarkempiin tutkimuksiin mikä minua vaivaa. Joku minulla on kun olen jatkuvasti kipeä.

Täytyyhän minun pyytää tosiaan tutkimuksiin sairaalaan. Täytyyhän  kolotuksiini saada parempi tieto, mikä minua vaivaa. Pyydän lääkäriltä tutkimuksiin pääsyä se sen määrää sydän juttuihin ym. Nivel särkynikin ovat outoja ja jatkuvia.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...