maanantai 13. huhtikuuta 2026

On oikea ranteeni kovasti kipeä. Ettei vaan ole minulla reumaa, kun on särkenyt pitkään niveliäni.

 Polvi särkyni mikä heijastuu selkään asti on ollut jatkuvaa. Olen joutunut syömään särkylääkkeitä pitkään särkyjeni takia. Nyt on oikea ranteeni ollut pahasti kipeä koko tämän päivän. On jatkuvaa särkyni ollut, ja kova onkin ollut kipu.

Ikävää tämmöinen nivel kipu miltä tämä tuntuu, jatkuvaa särkyä on ollut minulla. Kivuissaan ei ole mukava olla, Pamol särkylääke ei tunnu minua auttavan. Lähden kohta B- talolle iltapalalle. Onkin jo hiukan nälkä minulla.

Pitää nyt alkaa panostamaan hammashoitoon ettei hampaista johdu kipuiluni jatkuvasti. Hampaat täytyy olla  ehjät sydänvikaisella. Minulla on jatkuva eteisvärinä sydämessäni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...