keskiviikko 1. huhtikuuta 2026

Päivä menee painollaan. Treenaten kahvakuulalla sekä käsipainoilla tekee hyvää pitkästä aikaa treenit. Huomenna menen alakerran salillemme teen siellä tehokkaan treenin.

 Hyvää tekee taas treenata huoneessani kahvakuulalla ja käsipainoilla. Onkin tehot hävinneet kropastani alkaa taas alusta treenit. Mutta onneksi on ihmisessä  lihasmuisti tehot palautuu helposti takaisin.

Huomenna menen talomme alakerran salille siellä saan tehtyä hyvät treenit. On alakerran salilla hyvät treeni vehkeet monia telineitä, sieltä löytyy. Nyrkkeilysäkkikin sieltä löytyy kunhan sen vaan joku saa kattoon kiinni.

Minulle tulikin taukoa pitempään aikaan paikat ovat olleet kipeät eli ei ole treeni maistunut. Mutta aloitan taas kovan treenaamisen, kun alkaa paikat kestämään. Tänään olen tehnyt sellijumppia huoneessani tehokkaita semmoisia. Tekee nekin ihan hyvää minulle omalla kropalla ja käsipainoilla ym.

Kyllä talomme sali taas tehot tuo esiin minulle alan käymään siellä useammin. On hyvä kun on alakerran salilla nyrkkeilysäkki saa siellä tehoja ja pysyy vetreänä. Minulla oli aikoinaan prätkä tallillani nyrkkeilysäkki missä irrottelin. Kyllä säkillä pysyy vetreänä hyvin vedin monoa ja nyrkkiä säkkiin. Tiukkoja hiki treenejä tuli  tehtyä. Ja siitä prätkä liikkeelle ja montulle crossia tai enduroa ajelemaan.

Kyllä niihin aikoihin oli kunto rautaa tehot olivat huipussaan. Kävin punttisalilla useaan jatkuvaa treeniä tein.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...