keskiviikko 1. huhtikuuta 2026

Heräten hoitajan herätykseen aamupalalle. Aamu lähti hyvin käyntiin syöden puuron ja lääkkeet.

 Pitää minun saada psyyke lääkkeet pois en niitä tarvitse enkä halua syödä. Sydän lääkkeeni syön vapaaehtoisesti, sen elimistöni kaipaa. Muttei hullun lääkkeitä en missään nimessä halua hullun lääkkeitä syödä. Enkä ole niitä syönytkään monessa paikassa vaan sylkenyt ne pois.

Linnoissa en syönyt  koskaan lääkkeitä, eikä minua vaadittu syömään mitään. Pitkällä hupituomiolla panivat lääkkeet syömään. Miksihän näin tekivät saivat minut sekaisin lääkkeillä.

Saatanoita pirun rakkikoiria ovat myrkyttäjäni lääkitsijäni. Minulle ei sovi mikään hullun lääke tulen niistä pahasti sairaaksi. Tämä nyt on lääkitsijöilleni rankkaa tekstiä mutta en heistä hyvää tykkää. Millä saatanan oikeudella saavat sekopää hoitajat lääkäreineen myrkyttää lääkkeillään meikäläisiä syyttä.

Vuosia syyttä myrkyttävät ihmisiä sekopäisiksi menee ihmisiltä ajatus ja terveys muutenkin zombina kulkee porukka. Ei toimi mikään semmoisilta ei seksi eikä mikään muukaan. Minä nyt laitan  kovaakin tekstiä muttei muuta voi kun sairaaksi tekevät lääkkeillä ihmiset.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...