lauantai 4. huhtikuuta 2026

Päivä mennyt omalla painollaan odotan ruokailua kello 17. Muuten on hyvä fiilis polvi ja selkä kipuni vaan vaivaa minua.

 On ollut polvi ja selkä kivut pitkään minulla, särkylääkettä menee usein 1000 mg pamolia. Ja se ei ole hyvä en syö mielelläni särkylääkkeitä. Tulee vielä ruoka tänään kello 17. Pitää alkaa panostamaan hammashoitooni vedätän huonot pois ja paikkautan loput.

Nostan tililtäni rahani pois etteivät pääse niihin kiinni ylimääräiset ihmiset. Ei kuulu rahani ulkopuolisille yhtään siksi hoidan itse raha asiani. Katson nyt pääsenkö perjantaina pankkiin se on silloin vaan auki. Pyydän perjantaiksi autokyytiä että saan mobiilin auki korttiini.

Täytyy nyt hoitaa raha asiani hyvin ettei tule mitään ongelmia niiden kanssa. Olenhan tähän asti hoitanut ne hyvin, maksanut mitä olen pystynyt. Menen pankkiin pyörällä tai autolla, pyörällä olisi mukava alkaa ajelemaan. Reppu selkään ja menoksi, on vaan reppuni hiukan rikki en saa sitä kunnolla kiinni. Mutta uskon että saan reppuni kiinni sen verran ettei se häiritse. Pitää ostaa uusi reppu heti kun mahdollista. Armeijan mallisen repun ostan se kestäisi hyvin

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...