Tänäänkin oli lihapullia muusilla ja perunasalaatilla. Erittäin hyvä ruoka oli, jälkiruokakin tuli tänään. Riittoisa ja makoisa oli ruoka tänään, katsotaan paljonko maksaa ruoka täällä.
Lääkkeet joutuu maksamaan itse eivätkä ne ilmaisia ole. Kävin toisella talolla kysymässä Pamol särkylääkettä polvi ja selkä kipuihini. En saanut, oli hoitajilla ruokatunti. Odotan jonkun aikaa että heidän ruokatunti loppuu ja saan särkylääkkeeni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti