lauantai 4. huhtikuuta 2026

Hyvä kun kuuluu ruoka maksuihin saa siinä automaattisesti syödäkseen. En tiedä mitä ruoka maksaa talossa.

Tänäänkin oli lihapullia muusilla ja perunasalaatilla. Erittäin hyvä ruoka oli, jälkiruokakin tuli tänään. Riittoisa ja makoisa oli ruoka tänään, katsotaan paljonko maksaa ruoka täällä.

Lääkkeet joutuu maksamaan itse eivätkä ne ilmaisia ole. Kävin toisella talolla kysymässä Pamol särkylääkettä polvi ja selkä kipuihini. En saanut, oli hoitajilla ruokatunti. Odotan jonkun aikaa että heidän ruokatunti loppuu ja saan särkylääkkeeni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...