keskiviikko 1. huhtikuuta 2026

Tein treenejä käsipainoilla ja kahvakuulalla. 5 sarjaa 8 kertaa sarja kahdet treenit. Tehokkaat oli treenit tuntui taas hyvin tehot.

Aloin taas treenaamaan että saan kipuni hallintaan. On vaan lihaksista kipuni lähteneet heijastuu sieltä niveliin. Nyt aloitin lihas treenini taas uudestaan, heti tuntuu mukavammalta kun saan treenattua.

Olen ollutkin treenaamatta pitemmän aikaa monia sarjoja tein tänään. Ja tuntuu heti paremmalta kropassani. Ja huomenna menemme talomme salille alakertaan, teemme kovat treenit siellä.

On minulle todella tärkeää treenaaminen silloin pääsen kivuistani eroon. Jos voisin treenata viisi kuusi kertaa viikossa talomme salilla. Tekisi se hyvää neljäkin kertaa olisi hyvä treenata. Saisi sillä tehot nousemaan hyvin tehot pitää saada nousuun.

Kovasti noista Droneista tulee juttua on ne lennokkeja nyt niitä lentelee jo suomen ilmatilassa. Katsotaan nyt kauan ne täällä lentelee ennen kun tekevät iskuja. Kyllä on maailman tilanne sekaisin syytön maa joutuu vielä kohteeksi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...