keskiviikko 1. huhtikuuta 2026

Vielä tein viimeiset treenit tuntuu mukavasti kropassani. Käsivarret ovat kun tulessa treenistä.

 Puoli tuntia on iltapalaan onkin hiukan nälkä minulla. Syntymäpäivät pidetty 30.3.2026 tuli tasaluku 70 vuotta  pykälään. Puhuin hoitajalle lähteväni talostamme en hyväksy talomme pakkolääkitystä ja monella olevaa edunvalvontaa.

Se on täysin sairasta että pakotetaan lääkkeitä syömään ja sairasta edunvalvontaa ottamaan. Rassaa ne pahoin minua ainakin jos ne saadaan päälle. Lääkitys minulla on edunvalvontaa suunnittelevat. En kyllä hyväksy kumpaakaan niistä. On ne täysin perseestä elämä menee siihen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...