Puoli tuntia on iltapalaan onkin hiukan nälkä minulla. Syntymäpäivät pidetty 30.3.2026 tuli tasaluku 70 vuotta pykälään. Puhuin hoitajalle lähteväni talostamme en hyväksy talomme pakkolääkitystä ja monella olevaa edunvalvontaa.
Se on täysin sairasta että pakotetaan lääkkeitä syömään ja sairasta edunvalvontaa ottamaan. Rassaa ne pahoin minua ainakin jos ne saadaan päälle. Lääkitys minulla on edunvalvontaa suunnittelevat. En kyllä hyväksy kumpaakaan niistä. On ne täysin perseestä elämä menee siihen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti