sunnuntai 10. toukokuuta 2026

Alkaa kesäkuussa hammashoitoni poistetaan risat hampaat pois minulta.

 Ylhäältä lähtee kaikki varmaan pois on ne niin huonossa kunnossa. Katsotaan nyt mitä mieltä on hammaslääkäri hoidostani, sehän sen päättää. Toivotaan nyt että saan korjauttamalla pidettyä osan hampaistani. Olisi se mukava omiakin olla suussa antaisi se paremman tuntuman.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...