Tekstiä tulee minulta tiukasti hengen heimolaisista. Pitää minun päästä heidän pariinsa, olen pitkään yrittänyt tavoitella uskovaisia ihmisiä. Kaipaan hengen heimolaisia uskovaisia sielun veljiä ja siskoja. En kaipaa tekouskovaisia vaan todellisia hengen heimolaisia. Uskon heitä löytäväni jostain päin maailmaa.
Ottaisivat nyt yhteyttä uskovaiset minuun että pääsisin eteenpäin uskon tielläni. Pääsisin saarnaamaan ihmisille JUMALAN sanaa. Olen yrittänyt saada uskon tielle porukoita monissa paikoissa missä olen työskennellyt. Vantaan sininauhan sahatien paikassa opiskelin vertoksi ja hommasin hygienia passin.
Alkoivat sahatiellä varastamaan minultakin joten olin pakotettu muuttamaan sieltä pois. Mutta meninkin ojasta allikkoon. Seka käyttäjän taloon jouduin missä vanhemmat ihmiset valehtelivat päälleni hulluja. Saatanallista porukkaa oli vanhemmat ihmiset .Toivon vaan että kuolo korjaa heidät, miksi siis valehtelivat syyttä päälleni. Katsotaan nyt kievarintien porukan kohtaloa miten ne tuupertuu. Karma varmaan koskettaa heitä. Se on varma ettei päälleni viranomaisille valehdella. Miettikää siis vanhemmat ihmiset miksi valehtelitte päälleni tuusulan kievarintiellä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti