En pankki asioille pääse millään enkä muille asioille. Pitäisi päästä kylille asioille kauppaan juuri pääsen pikaiseen. Muttei apteekkiin pääse eikä muille asioille. Olisi minulla asiaa osuus-pankkiin ja muitakin asioita pitäisi päästä hoitamaan.
Katsotaan nyt vetääkö pankki asiani kaverin kanssa meitä olisi kaksi pankkiin menossa. Pankki on perjantaisin vaan auki raha asioille. Toivotaan nyt että pääsemme pankkiin perjantaina. Pääsisi nyt aloittamaan hammashoitoni poistattamaan huonot hampaani suustani. Ylhäältä saisi repiä kaikki hampaat pois ja alhaaltakin paikata mitä paikattavana on. Vissiin kesäkuussa aloittavat hammashoitoni menee siihen aikaa vielä.
Kukahan senkin hammashoitoni maksaa se ei halpaa ole, on minulla niin paljon risoja hampaita suussani. Saisi nyt kelan tai sossun maksamaan hammashoitoni silloin se olisi hieno homma ja kannattaisi tehdä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti