Uutta tarinaani tällä päivälle otin yhden 1000 mg pamol särkylääkkeen nivel särkyihini. Jalat ja selkä särkee pahoin, ei pääse sängystä pystyyn. Kivut ovat niin pahat minulla kropassani eikä mikään auta ei edes särkylääke. Otin kumminkin yhden 1000 mg pamolin särkyyn auttoi tai ei.
Odotan vaan että särky loppuisi pikku hiljaa on särkenyt minulla niin pitkään paikkoja. Ei toi särkylääke pamol auta yhtään minua vaikka on se 1000 mg. On minulle määrätty 500 mg mutta otan 1000 mg jos se auttaisi jonkun verran paremmin.
Saisin nyt kunnon tehokkaan särkylääkkeen mikä toimisi minulla särkyyn paremmin. Pitäähän minun saada särkyyni apuja on särkenyt minulla niin pitkään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti