Kiertävät vaan asioita henkilökunta, taas meni pankissa käynti vituilleen. Mobiili sekä sijoitus kohteeni olisin nekin nostanut tililleni. Ikään kun minä keksisin ja valehtelin asiassani. On minulle luvattu pankissa käynti pitkän aikaa sitten. Se on vaan perjantaina auki määrätyn ajan, sinne pitää aika tilata mikseivät tilaa siis aikaa.
Pesin ruokalan pöydät vaikka vitutti enkä sitäkään meinannut tehdä. Otin pöydät rätillä kumminkin pieni homma se oli ja kuuluu meille. Koti työt kuuluu meille siivoukset ym. Puhuivat mies hoitaja että keksin päästäni jutut hoitajista kun sanoin että lupasi hoitaja kanssani lähteä pankkiin. Kyllä hoitaja lupasi lähteä kanssani pankki asioille perjantaina kun se on kylillä auki silloin.
Toivotaan nyt että sopii pankki asiani silloin niille paremmin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti