Kyllä pitää saada tavarani järjestykseen varastossa. Että saan omat tavarani sieltä kerättyä kasaan. Pitää saada omat tavarani kerättyä varastosta, ettei mene ne sekaisin muiden tavaroiden kanssa.
On minulle omat tavarani niin tärkeät huonekalut sun muut astiat ym. Pitää minun saada tavarani talteen kun niin vähän onkin minulla tavaraa. Pääsen asumisen makuun näillä tavaroillani mitä minulla on.
Onhan minulla pöytää ja tuoliakin nykyään, astioita on paljon saan asuntoni kuntoon kunhan saan oman asunnon jostain. Pitäisi minun saada raitis päihteetön asunto jostain. Missä itse pysyn raittiina ei minulle silloin viina maistu kun muutkin ovat raittiina.
Auttakaa hyvät ihmiset nyt minua ja antakaa minulle raitis paikka. Olen 70 vuotias JUMALAAN uskova kaveri. Olen käynyt verto koulutuksen ja hygienia passin hommannut viimeksi. Haluan auttaa ihmisiä antaa heille JUMALAN sanaa johdatusta. Olin vantaan sininauhan sahatien paikassa, kokkailin ja tein talomme töitä. Luin vertoksi ja hommasin hygienia passin. Siksi menee työni ihan hukkaan tämmöisissä paikoissa. Missä ei jumalan sanaa kuule ollenkaan, kaipaan herran siunausta ja uskovaisia ympärilleni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti