Olen nyt ollut noin puoli vuotta ryyppäämättä ja hyvältä näyttää. Ei tee viinaa yhtään minun mieleni, eli päihteettömyys jatkuu hyvällä mallilla. Olen ollut kerran yli 9 vuotta raittiina eikä tehnyt se heikkoakaan. Nyt luulen että ryyppääminen riittää loppuelämäkseni, ei vaan tee viinaa yhtään mieli.
Ei kestä kondis enää ryyppäämistä tulee niin kovia krapuloita minulle. Sydämeni ei kestä ryyppyä yhtään hakkaa se tuhatta ja sataa. Vatsa säryt ovat kovat maksa ja haima varoittelee. Siksi haluan lopettaa ryyppäämisen ihan kokonaan.
Nyt paneudun terveyden hoitoon, hammashoitoon paneudun seuraavaksi panen kaikki hampaat kuntoon mitä voidaan. Vedätän pois risat ja paikkautan muuta mitä pystyn. Alkaa kesäkuussa hammashoitoni perusteellisesti silloin. Saan hampaat kuntoon kaikki risat vedetään pois ja korjataan mitä pystytään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti