perjantai 8. toukokuuta 2026

Heräsin aamulla luullen että on iltapalan aika. Vaikka olikin aamun aika niin tokkurassa olin.

 No siitä aamupalalle se oli hyvä että pääsin aamupalalle olin vaan niin sekaisin unesta. Täytyy tänään yhden hoitajan kanssa laittaa pankin mobiili puhelimeeni jos se vaan onnistuu puhelimellani. Oli bingo äsken meillä en saanut mitään. Harmi on kun radioni rutisee pahoin särkee se ääntä. En saa mitään selvää radioni äänestä särinä on niin paha.

Täytyisi panna radio kuulumaan netin kautta sieltä kuuluisi radiokanavat. Kävi hoitaja ovellani tulee se kohta laittamaan mobiilia puhelimeeni. Olisihan se hyvä että olisi puhelimessani mobiili saisin pankin sivun auki ilman avainlukuja.

Tulisi nyt hoitaja laittamaan mobiilin puhelimeeni  kestää aina kaikki niin kauan hoitajien kanssa toimiessamme. Onneksi sain avainluku listan eilen ettei se olisi mennyt vanhaksi, alkoivat ne loppumaan minulta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...