No siitä aamupalalle se oli hyvä että pääsin aamupalalle olin vaan niin sekaisin unesta. Täytyy tänään yhden hoitajan kanssa laittaa pankin mobiili puhelimeeni jos se vaan onnistuu puhelimellani. Oli bingo äsken meillä en saanut mitään. Harmi on kun radioni rutisee pahoin särkee se ääntä. En saa mitään selvää radioni äänestä särinä on niin paha.
Täytyisi panna radio kuulumaan netin kautta sieltä kuuluisi radiokanavat. Kävi hoitaja ovellani tulee se kohta laittamaan mobiilia puhelimeeni. Olisihan se hyvä että olisi puhelimessani mobiili saisin pankin sivun auki ilman avainlukuja.
Tulisi nyt hoitaja laittamaan mobiilin puhelimeeni kestää aina kaikki niin kauan hoitajien kanssa toimiessamme. Onneksi sain avainluku listan eilen ettei se olisi mennyt vanhaksi, alkoivat ne loppumaan minulta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti