Saatanan aivokääpiöt palaa niillä rööki missä vaan, jämiä pummaa toisiltaan. Tautisia jämiään tosiltaan pummaa. Jämiä on joka puolella pihaa, pitkin poikin vaikka on palokunta käynyt puhumassa tupakoinnista. On ollut vaara tilanne talossa joskus, mikseivät ota tupakoita pois porukoilta se on ainoa konsti.
Minä kieltäisin mielisairailta tupakoinnin tulee niin pahoja vaaratilanteita tupakoinnista. Ei siihen kuole jos lopetetaan tupakan poltto sairailta. No jos se on minun asiani ja vaatisin tupakoimattomuutta. Muttei se onnistu tällaisessa talossa missä jämiäkin poltetaan.
Tämä talo on niin täynnä sairaita mieleltään siksi ei tässä talossa mikään toimi. On joka talossa tupakan kanssa vaikeuksia pummataan röökiä sekä jämiä toinen toiseltaan. Ja se tuo vaikeuksia porukan kesken mikään ei riitä siksi polttelevat jämiäkin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti