Kovaa joku perkele hakkasi yöllä oveaan kiinni vai oliko käytävän ovi. Menee ovi kahvasta painamalla kiinni jos se menee. Ei ovea auta hakata kiinni ei se sillä lailla mene kiinni. Tässä talossa hakataan ovia jatkuvasti yötä myöten, en tiedä miksi kolaavat oviaan. Luulisi että henkilökunta puuttuisi asiaan ja lopettaisi kolaamisen.
Ei ole mukavaa juuri saan unen ja joku pölvästi hakkaa oviaan että varmaan herään siihen. Kumma on kun ei muut puutu kolinaan käytävällä luulisi että häiritsee se muitakin. Se on kovaa hakkaamista kun siihen herään ja häiritsee se minua.
Onhan talomme ovet olleet hankalat menemään kiinni kelien mukaan ne menee. Elääkö sokkeli talossamme ja ovet liikkuu sen mukana.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti