sunnuntai 3. toukokuuta 2026

Heräsin kello 22.45 eilen illasta kovaan jytinään. Joku hakkasi käytävän ovea kiinni en ehtinyt nähdä käytävällä kuka se oli. Olisin kyllä ärähtänyt kunnolla kolaajalle, ovi menee painamalla kiinni jos se menee.

 Kovaa joku perkele hakkasi yöllä oveaan kiinni vai oliko käytävän ovi. Menee ovi kahvasta painamalla kiinni jos se menee. Ei ovea  auta hakata kiinni ei se sillä lailla  mene kiinni. Tässä talossa hakataan ovia jatkuvasti yötä myöten, en tiedä miksi kolaavat oviaan. Luulisi että henkilökunta puuttuisi asiaan ja lopettaisi kolaamisen.

Ei ole mukavaa juuri saan unen ja joku pölvästi hakkaa oviaan että varmaan herään siihen. Kumma on kun ei muut puutu kolinaan käytävällä luulisi että häiritsee se muitakin. Se on kovaa hakkaamista kun siihen herään ja häiritsee se minua.

Onhan talomme ovet olleet hankalat menemään kiinni kelien mukaan ne menee. Elääkö sokkeli talossamme ja ovet liikkuu sen mukana.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...