Eiffel tornin kupeessa esittävät laulajat ILO ON JUMALAN KIPINÄ. Nyt tulee HYMNI RAKKAUDELLE isolla viululla esitettävänä. Alttoko toi viulu on vai mikä en tiedä sitä. Minulle ovat vieraita soittimia. Nyt tulee MARSELLEI hienoja kappaleita tarjoaa televisio.
Varmaan joku vappu rieha musiikkia vappuna. Tuttuja kappaleita tulee telkasta. On kohta ruokailu kello on nyt 15.46 ruoka on kello 17. Tulisi nyt hyvä ruoka maistuvainen vappu ateria. Tulee telkasta vanhoja elokuvia, maahan muuttajista paljon tarinaa.
Olisi se mukava päästä uskovaisten pariin. Missä olisi herran sana läsnä toivon että KAN - koti vetäisi minua puoleensa minua. Kovasti sitä kehuttiin netissä eikä tarvitse kuulemma sinne maksusitoumusta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti