Olimme kaikki alakerrassa pelasimme biljardia, nostin puntteja joimme kahvia kaikki. Oli mukava vapaa ajan tilaisuus. On alakerrassa iso vapaa ajan tila biljardilla punttisali siellä on kahvit voi keitellä siellä. Söimme B-talon ruokalassa oli peruna ruoka meillä. Kello on 15.33 ruokaan on vielä aikaa puoltoista tuntia. Nälkäkin alkaa jo olemaan kova, tulisi nyt hyvä ruoka meille.
Ajoin hiukseni ja partani koneellani, se ajaa vielä hyvin katkoi se vaan kerran pahoin. Virtalähde oli siitä irti kokonaan ja siksi se katkoi. Mutta pystyy koneellani ajamaan kun painan virta lähdettä kädellä. Ei se pääse silloin irtoamaan koneesta.
Tekisi mieli lähteä ajelemaan kaupungeille ulkomaan taksin kyydissä. Se on halpa kyyti ja minua niin rassaa jumittaa täällä landella olo. Kaipaan stadeille pääsyä ravintoloihin ja yökerhoihin toki raittiina ei tee viinaa minun yhtään mieli. Viinapiru on päästäni kuollut ei se piru minua yhtään riivaa.
On särkyni helpottanut hiukan kropastani. Ehkä särkylääke alkaa auttamaan hiukan minua kivuissani. Polvet ja selkä särkee pahiten heijastuu se joka puolelle kroppaa. On ikävää särkyä öisinkin kropassani ei saa kunnolla nukuttua säryiltäni.
Pääsisi nyt kivuistani eroon, että pääsisin nostelemaan rautaa salillemme. Kolme kertaa viikossa tunnin kerrallaan nostelen. Sillä saisin tehoja taas esiin kropastani ja bodia tulisi kroppaani.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti