sunnuntai 10. toukokuuta 2026

Herran siunausta tähänkin iltaan ihmisille hyvä tahto.

 Isän pojan ja pyhän hengen nimeen Aamen. Usko toivo ja rakkaus ja tärkein on rakkaus. Täytyy minun päästä johonkin seurakuntaan sisään. Että lähestyn uskon ihmisiä, sisäisesti  olen ikään kun kaukana uskovaisista ihmisistä .

Pitää päästä hengen heimolaisten pariin nopeasti uskovaisten ketkä ovat todellisessa uskossa. Olen ollut feikki uskovaisten parissa pitkään enkä heidän parissa viihdy yhtään. Kaipaan oikeaa uskovaista totuutta.

Olen ollut muutamissa paikoissa missä on ollut hengi läsnä tuntenut hengen läheisyyden. Vihdissä ja porvoossa olin uskon paikoissa muttei ne enää täytä paikkaansa. Kaikkea muuta oli niissä kun uskon henkeä. Petyin niihin molempiin nykyään surkeeta oli niissä

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...