sunnuntai 10. toukokuuta 2026

Kohta onkin ruoka saa nähdä tuleeko joku keitto varmaankin.

 Korista tulee telkasta mukavaa katseltavaa  jenkeistä varmaankin. Minäkin olin Riihimäen keskusvankilassa vankiohjaaja koriksessa. Yläkerran aulassa pelasimme 3 henkisin jengein tilan puutteen takia. Perustin A ja B ryhmät korikseen oli niin paljon pelaajia silloin. Että piti jakaa porukat useampaan ryhmään. Se oli hienoa  aikaa oli minulla kavereita niihin aikoihin paljon. Kenkä Keravana tunsivat minut niihin aikoihin.

Seutulan työsiirtolassa olin urheiluvetäjän tittelillä lusimassa. Hoidin kaikki vapaa ajan toiminnat, kisoja järjestin siellä. Urheilu on minua kiinnostanut aina ja olen sitä harrastanut aina lapsesta asti. Kouluissa olen edustanut koulujamme monissa kouluissa olleena. Ja pärjännytkin melko hyvin niissä kisoissa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...