Korista tulee telkasta mukavaa katseltavaa jenkeistä varmaankin. Minäkin olin Riihimäen keskusvankilassa vankiohjaaja koriksessa. Yläkerran aulassa pelasimme 3 henkisin jengein tilan puutteen takia. Perustin A ja B ryhmät korikseen oli niin paljon pelaajia silloin. Että piti jakaa porukat useampaan ryhmään. Se oli hienoa aikaa oli minulla kavereita niihin aikoihin paljon. Kenkä Keravana tunsivat minut niihin aikoihin.
Seutulan työsiirtolassa olin urheiluvetäjän tittelillä lusimassa. Hoidin kaikki vapaa ajan toiminnat, kisoja järjestin siellä. Urheilu on minua kiinnostanut aina ja olen sitä harrastanut aina lapsesta asti. Kouluissa olen edustanut koulujamme monissa kouluissa olleena. Ja pärjännytkin melko hyvin niissä kisoissa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti