Kyllä täällä asuu mutta jumala sana saisi olla lähempänä jumalan sanaa ei täällä anneta. Muutenkin kinataan ihmisten ja henkilökunnan välillä. Minä viihdyn uskovaisessa yhteisössä paremmin missä herran sanaa julistetaan enemmän. Onhan jumalan sanan levitys sydäntäni lähellä. Kaipaan jumalan sanaa ja armoa sillä saa anteeksi syntejään. Onhan tämä paikka jumalan selän takana ihan kaukana kaikesta ei kauppoja eikä muutakaan lähellä.
Siksi haluan ihmisten ilmoille täältä, en viihdy tämmöisessä paikassa. Tulee lätkä matsi telkasta juuri suomi johtaa unkaria vastaan 4-1. En osaa puhelintani käyttää millään on tämä niin vaikea.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti