Täytyykin kohta ottaa särkylääkettä pamolia jos se vähän auttaisi kipuihini. Tuleekohan tänään lätkää telkasta euroviisut tulee kumminkin Linda ja Pepe esiintyy. Voivat he menestyä hyvinkin ennakko suosikeita he ovat. Otinkohan aamusta särkylääkkeen en nyt muista sitä, no tietää henkilökunta sen koneeltaan. Näkeehän ne sen koneeltaan ei pysty kahteen kertaan sitä ottamaan.
En kahteen kertaan halua ottaa särkylääkettä se ei ole terveellistä. Tulee huono olo liiasta särkylääkkeestä ja se ei ole terveellistä liikaa syötynä.. Otin äsken särkylääkkeen en ollut sitä vielä ottanutkaan hoitaja antoi sen minulle 1000 mg pamolin .
On kello 14.30 lääkkeet ja kahvit saamme kahvit talon puolesta. Ei vaan oikein kahvit maistu minulle.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti