perjantai 15. toukokuuta 2026

Ilta joutaa säryt ovat kovat koko kropassa yritän nukkua särkylääke pamolilla.

 Menen ajoissa illasta nukkumaan kipujeni takia mitkä ovat kivuliaat. Otin äsken yhden särkylääke pamolin jos se auttaisi särkyyn. Kokonaisvaltainen särky on kropassa nivelet pahimmat. Ikävää on kivut kropassani kun en tiedä mistä ne johtuu.

Luulisin että tiedostaisin mistä kivut johtuu. On ollut säryt pitkään päällä ei helpota yhtään edes illasta tai yöstä kipuni. Illasta otan särkylääkkeen mikä hiukan helpottaa kipuihini.

Nyt tietokone kiinni ja unta kaaliin jos se sammuisi  edes hetkeksi. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...