Menen ajoissa illasta nukkumaan kipujeni takia mitkä ovat kivuliaat. Otin äsken yhden särkylääke pamolin jos se auttaisi särkyyn. Kokonaisvaltainen särky on kropassa nivelet pahimmat. Ikävää on kivut kropassani kun en tiedä mistä ne johtuu.
Luulisin että tiedostaisin mistä kivut johtuu. On ollut säryt pitkään päällä ei helpota yhtään edes illasta tai yöstä kipuni. Illasta otan särkylääkkeen mikä hiukan helpottaa kipuihini.
Nyt tietokone kiinni ja unta kaaliin jos se sammuisi edes hetkeksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti