tiistai 19. toukokuuta 2026

Jumalan rauhaa ja rakkautta. Yksinäiseksi tunnen itseni yksin muttei yksinäinen.

 Yksinäiseksi tunnen itseni vaikka ihmisiä onkin ympärilläni. Lätkästä onkin vissiin välipäivä. Katsotaan huomenna ketä taas pelaa. Suomella menee hyvin peleissä kolme peliä kolme voittoa.

Katselen telkkaa tulee joku suomalainen elokuva televisiosta aika hyvä leffa tuntuu olevan. Onhan mukava  omaa telkkaa katsella. Televisio on kun toinen kaveri minulle saan siitä yhteyttä muihin. Kanssa käyntiä muihin ihmisiin. Nyt pääsen perjantaina varmaan pankki asioille kun on jollain muullakin asiaa pankkiin. Silloin homma pelaa talossa kun muilla on asiaa kylille.

Täytyy nyt hoitaa kaikki asiani samalla kertaa pari asiaa pankissa. Pankin mobiili sekä sijoituskohteeni kaksi asiaa samalla kerralla. Ikävää on kun on kylille pitkä matka, olisi minulla tosiaan pyörä talolla. Mutten jaksa sydän kipeänä polkea kylille. Sydämeni varoittelee matkasta pyöräillessä jatkuva eteisvärinä on minulla paha. Ja se estää matkan teon pyörällä alkaa pyörryttämään minua pahasti verenpaineet heittelee miten sattuu.

Kerran jo jäin kylille apteekkiin kun en saanut talosta edes apua hakemaan minua sieltä pois. Eli kyllä on perkelettä ettei auteta sydän sairasta autokyydillä. Kyllä niin perkeleesti ihmettelin talomme porukkaa. Ei edes ambulanssia lähetetty minua hakemaan. Olisi luullut että edes kytät olisivat antaneet kyydin talolle. Verenpaineeni olivat ihan sekaisin varoitti ne kovasti.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...