Tarinaani tulee pitkin päivää elämästäni, tulee vielä iltapala kello 19.30. Pitäisi saada vielä parannettua elämäni tarinaa. Olen ollut hiukan tyhjäkäynnillä kirjoituksillani, runosuoni ei ole kukoistanut kunnolla. Mutta nyt täytyy saada runosuoni kukoistamaan paremmin
Katson kirjoitteluni ohella ruoka ohjelmaa kokki ja kaveri tekevät ruokaa. Minäkin syön terveellisemmin kunhan se vaan on mahdollista. Olin pitkään vegaani ruokailija sekä kasvis ruokailija. Ja kondis oli silloin todella hyvä niihin aikoihin.
Verenpaine ja pulssi sekä kolesterol oli hyvällä mallilla. Sain tänään pienen laskun hammashoidosta riihimäellä. Mikä ei paikkaansa pidä minulta ei ole siellä 4 kuukausi poistettu hammasta. Mitenhän voivat kusettaa noin rankasti, tuli sieltä lasku hupia. Miksi noin voi olla ihmettelen sitä vaan. Kävimme hammaslääkärissä muttei minulta hampaita poistettu yhtään. Selvisi että on hammashoito lasku eri ihmiselle tarkoitettu. Pyyteli henkilökunta anteeksi laskua kun tuli hammashoito minulle oli se jonkun naisen lasku.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti