Vaihdettiin petivehkeet ja siivottiin huoneeni. Minäkin yritin siivota sen minkä kivuiltani jaksoin. On vaan nivel kipuni niin kovat ettei tule siivoamisesta mitään. Otan kohta yhden 1000 pamol särkylääkkeen jos se auttaisi asiaa. Eilen otin illasta tonnisen pamol särkylääkkeen mikä auttoi hiukan minua. Aika kevyitä särkylääkkeitä ne on kovempia pitäisi saada.
Pitäisi saada kunnon reumalääkkeitä mitkä todella auttaisivat kipuihini kunnolla. Kysyn muita särkylääkkeitä kun pamolia tehokkaampia. Tramaleita kun olisi ne toimisi varmaan paremmin. Pakko on saada parempia kovempia särkylääkkeitä.
Päivä menee painollaan oli ruokana silakkaa minulla oli kasvis pihvejä. Oli ne hyviä kasvis pihvejä maistuvaisia ja täyttäviä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti