perjantai 29. toukokuuta 2026

Kävimme kaverin ja hoitsun kanssa pankissa. Ei ollut siitä mitään hyötyä käynnistä.

 Jäi seuraavaan kertaan pankissa käynti  neuvoo ne silloin paremmin meitä. Jäi kaverilta ja minulta opastus vähiin emme saaneet apua puhelimeen kaveri olisi avainlukuja tarvinnut. Minulla olisi ollut muutakin kun avainlukuja.

 Täytyy nyt saada asiat kuntoon koneella pankin sivut tasapainoon. Olen saanut käytettyä pankin sivuja tähän asti mutta  nykyään on ongelmia ollut. Onkin pankissa  aika 4.6.2026 klo. 15. Uskotaan ja luulen että olisi silloin aikaa meillä pankin sivuja käyttää. Kaverit menivät kahteen mieheen punttisalilla, minä en kivuiltani mennyt vaan otin särkylääkkeen kipuihini. Yritän päästä kivuistani eroon pikku hiljaa että pääsen säryistäni ja salille.

Kyllä täytyy minun päästä kivuistani ja säryistäni eroon. Olen kova treenari ollut aina monta kertaa viikossa treenannut eikä ole kipuja ollut. Nyt on vaan säryt yltäneet niin kovaksi ettei treenit onnistu. Otin puolikkaan pamol särkylääkkeen jos se auttaisi kipuihini.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...