En nyt tiedä ketä vastaan vielä pelaavat välierät vielä on pelaamatta varmaankin. Mutta suomi on jatkossa varmaankin tämän päivän voitolla tsekeistä 4-1. Eli hyvältä pelit näyttää tällä hetkellä. Toivotaan nyt että pääsee suomi jatkoon mitali peleihin. Pääsisi se kolmen parhaan joukkoon taistelemaan pronssista edes, toki kultamitalista olisi mukava taistella.
Tuli Anneli Auerista juttua telkasta syyttäjä ei valittanut joten ne ovat miesystävänsä kanssa syyttömiä. Kyllä on perkelettä minä sain hupituomion 9 vuotta ja Auer vapautetaan ja korvaukset se saa vielä kovat.
Päihde ongelma soten suurin ongelma tulee juuri siitä ohjelmaa uutisissa. Huomenna pitää minun mennä suihkuun ja vaihtaa vaatteet. Olenkin haisevissa vaatteissa alusvaatteeni ovat jo likaiset. Vaihdan tänään vaatteeni ja huomenna käyn suihkussa ja vaihdan vielä vaatteeni. Kyllä tekee suihkuttelu hyvää ja vaatteiden vaihto.
Vanhusten kärsimyksistä puhutaan A-studiossa. Miten vanhukset ovat väliinputoajia kärsii vanhukset niin paljon. Pitäisi minunkin päästä vaikuttamaan asioihin vanhustyö tärkeimpänä.
Voisi käydä huomenna saunassakin tekisi sauna hyvää minulle. En ole tässä talossa saunassa käynytkään. Täytyy alkaa saunomaan taas olen ollut kovakin saunomaan aikoinaan.
Täytyisi päästä minun vanhustyöhön se on sydäntäni lähellä. Kun itse jo olen vanhus tai sitä ikäluokkaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti