maanantai 11. toukokuuta 2026

Kävimme pankilla vaikka tiesin että se on auki vaan perjantaina. Mutta eihän täällä mene info perille hoitajille. Kävimme myös kaupassa ja automaatilla nostin rahaa.

 Nostin 140 euroa käteistä saahan käteistä minulla olla jos pääsee ulosotto iskemään kiinni tileihini. Eivät saa kaikkea vietyä tileiltäni, kun on käteisenä lompakossa rahani. Harmi kun ei ollut pankki auki olisin saanut mobiilin kortilleni. No menemme perjantaina pankille laittamaan mobiilin, sillä toimii pankin sivut kaikki.

Kumma pankki kun ei toimi se kun perjantaina ja muulloin toimii varauksella. No nyt on luvattu pankissa käynti ensi perjantaina. Kyllähän pankin mobiili on ehdoton kortilla saan nostettua rahojani ja maksettua laskujani. Näen rahani kaikella tavalla koko ajan saldoni on mobiilissa näkyvillä.

Toikin hoitaja minulle juuri apteekki ja vuokra laskuni sanoi se että ne pitää maksaa heti. Maksoin noin 650 euroa laskujani vuokran ja apteekin laskut. Taas on nekin tasapainossa maksettuna.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...