Nostin 140 euroa käteistä saahan käteistä minulla olla jos pääsee ulosotto iskemään kiinni tileihini. Eivät saa kaikkea vietyä tileiltäni, kun on käteisenä lompakossa rahani. Harmi kun ei ollut pankki auki olisin saanut mobiilin kortilleni. No menemme perjantaina pankille laittamaan mobiilin, sillä toimii pankin sivut kaikki.
Kumma pankki kun ei toimi se kun perjantaina ja muulloin toimii varauksella. No nyt on luvattu pankissa käynti ensi perjantaina. Kyllähän pankin mobiili on ehdoton kortilla saan nostettua rahojani ja maksettua laskujani. Näen rahani kaikella tavalla koko ajan saldoni on mobiilissa näkyvillä.
Toikin hoitaja minulle juuri apteekki ja vuokra laskuni sanoi se että ne pitää maksaa heti. Maksoin noin 650 euroa laskujani vuokran ja apteekin laskut. Taas on nekin tasapainossa maksettuna.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti