Lähdemme hoitajan kanssa pankkiin ja kaupoille kello 12 jälkeen. Hoidan pankki asioitani samalla mobiilin ja muut pankki asiani. On minulla pankki asioitani hoidettavana sijoitus kohteita ym. Kunhan saisin vatsani toimimaan kunnolla lupailee vatsani toimivan mutta jumissa se on.
Toimi äsken vatsani kovan työn kautta, kovalla se oli todella kovalla. Otin tänään pegorion ravinto kuituja niillä pitäisi vatsan toimia paremmin.
Sain vatsani toimimaan paremmin ennen ruokailua. Mutta söin ihan vähän pienen annoksen makaronia ja jauheliha kastiketta. Otan avainluku listani mukaani jos joudun avaamaan sivuni listan. Toivotaan nyt että vatsani toimii paremmin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti