perjantai 22. toukokuuta 2026

Kävin kysymässä yöksi särkylääkettä A-talolta. Sanoi henkilökunta että sain jo kello 16 särkylääkkeen. Joten eivät voineet antaa sitä vielä.

Olisin ottanut yötä vasten yhden särkylääkkeen vielä, kun kipuni vaivaavat taas minua pahoin. Tuleekin telkasta stereroideista ohjelmaa huume kauppaahan se on. Minulle on kanssa tarjottu Steroideja treenin tehostajaksi. Mutten ole ottanut niitä koskaan en tarvitse niitä. Olen treenannut ilman hormoneita en niitä kaipaa enkä syö.

Alkaa tätäkin tekstiä tulemaan paljon tällä päivälle. Pääsisi nyt kivuistani eroon että pääsen kunnon jumpille. Alakerran tiloissa punttia ja nyrkkeily säkkiä hakkaamaan. Kaipaan kunnon puntti treeniä kovaa puntin nostoa isoilla painoilla niin että tuntee lihaksissa. Kroppani ja pääkoppani kaipaa kovaakin treeniä, menen alakerran salille heti kun alkaa kipuni hellittämään.

Talossamme on todella hyvät treeni mahdollisuudet monia laitteita löytyy alakerran saliltamme. Missään talossa ei ole ollut näin hyviä treeni mahdollisuuksia. Tulee elämäni biisi telkasta loppuu se juuri ikävää olisi ollut mukava kuunnella musiikkia. Kun radioni ei toimi rutisee se pahasti, sain tuolissani toimimaan radioni paremmin. Toivotaan nyt että radioni pelaa paremmin. Kalasatamassa on ollut tulipalo kerrostalossa. Ikäviä tommoiset huolimattomuudesta johtuvat tulipalot.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...