lauantai 2. toukokuuta 2026

Kello on 11.16 tulee ruoka kohta otin yhden särkylääke 1000 mg pamolin. Jos ne vähän auttaisivat.

 Täytyy uskoa että 1000 mg. Pamol auttaa kipuihini otin sen juuri äsken. Täytyisi vielä tutkia tavaroitani kellarista plarata parhaat tavarat. Kaikki käyttö tavarani ottaa käyttöön loput heittää roskikseen. Luulisi että 1000 mg. pamol auttaisi kipuihini ja pyörrytykseeni. Täytyy mittauttaa verenpaineeni ja pulssi ottaa, miltä se näyttää.

 Vappu on taas tänään marssii ylioppilaat tänään paljon niitä on liikkeellä. Saavat olla ylpeitä saavutuksistaan. Avasin telkkani katson ylioppilaista ohjelmaa. Eiköhän siellä niistä tule kaikenlaista. Kyllähän ylioppilaat saavat olla ylpeitä suorituksistaan, että jaksaa ja viitsivät opiskella niin paljon ja kauan.

Ikävää kun  en ole opiskellut ylioppilaaksi vaikka olisin siihen kyllä pystynyt.  Netti näytti että olisin saanut ylioppilas todistuksen. Tekisi mieli lähteä pyöräilemään on vaan satula pyörästäni riki. Täytyy etsiä ilmastointi teippini kellarista ja sillä korjata satulaa siksi aikaa että saan uuden satulan pyörääni.

Kyllä pystyn pyöräilemään mutta hankalaa se risalla satulalla on. Täytyy ostaa uusi satula  kaupasta eiköhän kaupasta uusi satula löydy jostain.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...