Nukun kello 14 asti ruokailuun väsynyt olen kovasti katson nyt jaksanko nukkua ruokailuun asti. Annoin Manulle rahaa tuo se minulle herkkuja kaupasta. Toivotaan että kaveri saa tuotua herkkuja kaupasta minulle. Kun toiset hoitajat ovat vastaan toisille tuoden.
Kyllä Manu saa repussaan tuotua piilossa tavarat. Taisivat lähteä jo kaupalle minä en lähtenyt mukaan kauppaan. Kun ei mahdu autoon kunnolla istumaan on kyyti niin ahdasta. Ostan suklaata juusto pyörylöitä fani paloja. Ostan vielä energia juomat meille.
Herkkuja ostan kaikenlaista kahvi tulee kello 14.30 katsotaan tuleeko siinä keksiä. Kyllä herkut maistuu minulle kummasti, herkkuja kahvilla tekee hyvää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti