sunnuntai 10. toukokuuta 2026

Uutta tekstiä tulee nainen sai taas valituksia käytävällä. Kiusaa ne sitä kaikella tavalla henkilökunta jaksaa vääntää sille kaikesta.

 En saisi antaa nuorelle naiselle edes karkkia vaikka kaikille muille saan antaa. Annoin meidän talolla nuorelle naiselle muutaman perunalastun johan tuli hoitaja sen hakemaan pois täältä. On perkele toimintaa huutaa ne nuorelle naiselle naama punaisena ja uhkailee sitä. Ihmettelen ettei naisen  kotoa oteta yhteyttä meidän talon toiminnasta naista kohtaan.

Luulisi että olisi joku toinen paikka naiselle parempi paikka kun tämmöinen. Toki on nainen vaikea hoitoinen ja siksi tällaisessa paikassa varmaankin.

Uhkailee henkilökunta joka päivä naista huone hoidolla. Muttei kumminkaan mitään tapahdu eivät sitä huone hoitoon laita. Miksi siis uhkailevat huone hoidolla, luulisi että se kiristää ilmapiiriä. Tekee henkilökunta siis todella väärin uhkailemalla ihmisiä.

Nyt kirjoitan Hallinto-Oikeuteen lääkityksestäni mikä pitää lopettaa heti sivuoireiden takia. Olen ollut vuosia ilman lääkkeitä eikä kukaan ole siihen puuttunut. Syönhän lääkkeitä pakosti kun en niitä tarvitse enkä vapaaehtoisesti syö. Toivotaan nyt että hallinto-oikeus puuttuu lääkkeisiini ja lopetetaan ne turhana.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...