Nautin uunipuurosta se on herkkua minulle, päälle vielä herkkuja. Pääsisin nyt äkkiä hammaslääkäriin ja saisin vedätettyä pois risoja suustani. Saisin suuni kuntoon risat poistettua ja ehjäksi hampaani. Nautin kun saan risat pois suustani ehjäksi hampaani. Kyllä pitääkin saada ehjäksi hampaani on se jo aika saada hampaani kuntoon.
Onkin hampaani todella huonossa kunnossa lähes kaikki. Toivotaan nyt että saavat laitettua kaikki risat hampaani kuntoon. Iso operaatio se on hampaani laittaa on ne niin huonossa kunnossa.
Kaneli sokeria ja kiisseliä puuron päälle, se tekee hyvää puurolle. Uskon että saan hampaani kuntoon kunhan vaan pääsen hammaslääkäriin. Rohkeasti vaan hammaslääkäriin menen sillä se lähtee hoito etenemään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti