torstai 7. toukokuuta 2026

Olisi yksi nainen myynyt salmiakki karkkeja minulle. En lähde kauppoja tekemään kun niin kovaa hintaa se pitää. Ja muutenkin hoitajat ovat vastaan kaupantekoa.

 Jätin kaupan teon väliin nuoren naisen kanssa huutelee se aulassa siksi en viitsi kauppoihin sen kanssa lähteä. Se pyysi neljää euroa muutamista karkista, ei se kannata minulle. Jos nainen osaisi olla hiljaa kaupoistamme voisin ehkä kaupoille lähteä sen kanssa.

On karkkinsa kalliita, hyviä toki ne on vahvoja salmiakkeja. Tykkään salmiakeista on ne herkkujani olisi tehnyt mieli siltä niitä ostaa. Hinta sillä niistä oli vaan liian kova en ala makselemaan 50 senttiä kappale. Ne  on kuulemma kaupassa vaan 10 senttiä kappale.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...