Jätin kaupan teon väliin nuoren naisen kanssa huutelee se aulassa siksi en viitsi kauppoihin sen kanssa lähteä. Se pyysi neljää euroa muutamista karkista, ei se kannata minulle. Jos nainen osaisi olla hiljaa kaupoistamme voisin ehkä kaupoille lähteä sen kanssa.
On karkkinsa kalliita, hyviä toki ne on vahvoja salmiakkeja. Tykkään salmiakeista on ne herkkujani olisi tehnyt mieli siltä niitä ostaa. Hinta sillä niistä oli vaan liian kova en ala makselemaan 50 senttiä kappale. Ne on kuulemma kaupassa vaan 10 senttiä kappale.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti