Yritän saada siteellä vasemman polveni paremmaksi kivuilta helpottamaan. On molemmat polveni pahoin kipeät, vasen ja oikea polveni. Otin yhden 1000 pamol särkylääkkeen särkyihin, sekä siteen laitoin polveeni. Toivotaan nyt että auttaa vasempaan polveeni side, se tukee ainakin hyvin polveani.
Pitää nyt saada hampaani hoidettua kuntoon ne ovatkin tulehtuneet siksi ne pitää laittaa kuntoon. Aloitan hampaitteni remontit kesäkuussa. Panen hampaani kuntoon pikku hiljaa että saan kaikki hoidettua. Onhan hampaideni hoidossa iso homma.
Täytyy saada hampaani kuntoon kaikki pikkuhiljaa ylhäältä vedettyä risat pois. Ja alhaalle rakennettua uudet hampaat, on ylhäällä enää vaan juuret jäljellä. Siksi ne täytyy saada vedettyä pois ylhäältä.
Onhan hammaslääkärit tehneet isompiakin remontteja hampaisiin. Minulla on iso remontti kyllä suussani mutta mennään hoitoa vastaan siitä se lähtee. Lähtisi tulehdus hampaistani jos se heijastuu niveliini kun särkee niitäkin.
Särkee varmaan niveliä hampaideni takiakin jos ja kun tulehdus on päällä varmaan. Toivotaan nyt että saan tulehduksen pois päältä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti