Kai siitä jäi hakupalkkaa sopivasti, kävi se minun pyörälläni kaupassa. Kauan se oli kaupassa toista tuntia luulin että oli sattunut jotain. Ostin itselleni perunalastuja, suklaata, kaksi energiajuomaa on taas herkkuja minulla. Kalliiksi tuli hakupalkkoineen muttei mitään kun harvoin herkkuja ostelen.
Tuli yksijalkainen nainen pummaamaan minulta herkkujani. En antanut kun se on minulle ollut ilkeä vittuillut suoraan. Suuttui tai ei ei mitään väliä sillä ostakoot omat herkkunsa. Kusi taas housuunsa kakkapöksy nainen. Vaippa sillä oli ruokailussa muttei sekään auttanut, vaan kuset valuivat pitkin kinttujaan lattialle.
Että kyllä tässä talossa on porukkaa kuset ja paskat pitkin kinttuja näille menee. En puhu missä olen tällä hetkellä ettei kukaan vedä hernettä nenäänsä. Puhun anonyymeistä en kenestäkään nimillä enkä paikasta mitään. Ei ole kenelläkään mitään sanomista kun eivät tiedä kuka olen ja missä olen. En ole kenellekkään sanonut missä olen enkä kenestäkään puhunut kun nimettömistä.
Pyöräni on aika rimpula mutta nuori kaveri pääsee sillä liikkumaan. Ei pääse nussi iskemään pyörääni on se niin halvan näköinen, ettei se kelpaa kenellekkään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti