sunnuntai 17. toukokuuta 2026

Luulisi että uskovaiset lukisivat tekstejäni. Onhan minulla sanomaa teksteissäni. Herran sanaa isän pojan ja pyhän hengen nimeen.

Usko Toivo ja Rakkaus suurin on rakkaus Isän Pojan  ja Pyhän Hengen Nimeen Aamen . Olen kirjoitellut kovaakin tekstiä matkallani mutta siunauksestakin on tarinaa. JUMALAN rakkaudesta ihmisiä kohtaan. Olen  elänyt kovaakin elämää mutta JUMALAN  rakkaus  antaa anteeksi syntiselle.

Aina on ollut JUMALA läsnä elämääni siksi vielä jaksan elää ja pärjään elämässäni . Lukekaa tarinoitani sieltä löydätte paljon jumalan johdatusta. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...