Avasin vasta äsken tietokoneeni aamusta se oli minulla kiinni. Toivotaan nyt että saan koneellani jotain aikaiseksi. Rahaa pitäisi saada tehtyä ja paljon koneellani kunhan nyt keksisi jotain oivallusta mistä rahan tekisin. Kello on 14.55 ruokaan on vielä aikaa hetki, toivotaan nyt että saan ideoita tekstiini.
Katsotaan nyt koska tulee taas lätkämatsi eiköhän vielä niitä tule telkasta. Varmaan muutaman päivän päästä tule peli. Tulee telkasta joku mopo ohjelma ihan idiootti ohjelma tuntuu se olevan punkaharjulta.
Erikoinen ohjelma se on joku elokuvan teosta Punkaharjusta Surkeaa ohjelmaa tulee telkasta ihan paskaa. Tulisi nyt urheilua telkasta sitä voisi katsoa. Eipä tule mitään järkevää katseltavaa telkasta, ihan turhan päiväistä sieltä tulee.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti