Oli aamusta siivoukset lattian lakaisu ja moppaukset kostealla. Puhtaat lakanat vaihdettiin sänkyyni, taas on puhdasta sängyssä. Onhan se mukava puhtaissa petivehkeissä olla sängyssään.
Viikon olen aina kerrallaan lakanoissani ennen kun vaihdan puhtaat lakanat. Ne ei viikossa likaannu niin pahoin. Kun alusvaatteet vaihdan useammin pysyy silloin lakanatkin puhtaampana pitempään. On tietokoneeni pysynyt viileämpänä puhallettuani siitä pölyjä pois. Otin koneeni toiste päin ja puhalsin ritilöiden välistä pölyjä pois.
Varmaan siitä lähti pölyjä pois sisältä, kovalla puhalluksella. Alapuolen ritilän väleistä puhalsin kovaa pölyjä pois. Ja lähti sieltä pölyä pois reilusti. Toki joku ilman paine pumppu olisi hyvä olla puhallukseen koneesta. Olisi joku ilmanpaine kompressori millä saisi puhallettua kunnolla paineella. Kyllä puhaltamalla saa lähtemään pölyä koneesta myöskin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti