Tein taas kerran kovat treenit äsken kahvakuulalla sekä käsipainoilla. Alkoi taas veri kiertämään käsivarsissa, puudutukset hävisi käsistä. Olen tiennyt huonon oloni johtuvan verenkierrosta ja huonosta treenistä.
Olen ikäni treenannut joten kroppani kaipaa kovaa treeniä. Alkaa käsivarsissa veri kiertämään ja puudutukset häviää. Onkin käsivarsissani ollut puudutusta jatkuvasti jonkun aikaa. Toivotaan nyt että jumpilla puudutukset häviää.
Tuli heti parempi olo jumpilla teen vielä tänään jatkossa jumppia. Teen väsymyksiin asti jumppia tehoja löytäen. Tulee telkasta elämäni biisit ohjelma. Mukava musiikki ohjelma pidän siitä hyvästä musiikista.
Tulee uusi tuntematon sotilas telkasta Aki Louhimiehen elokuva. On ne hyviä elokuvia tuntemattomat.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti