Kävi nuori kaveri pyörälläni kaupoilla ostin herkkuja itselleni ja annoin sille hakupalkkaa jonkun verran. Ostin sipsejä, suklaata sekä energia juoman, paljon meni taas rahaa niihin. On ostokset kalliita hakupalkkoineen mutten jaksa sydän vikaisena polkea itse pyörälläni.
On pyöräily niin rasittavaa sydämelleni varsinkin kun on minulla eteisvärinää sydämessäni se ei kestä polkea pyörällä. Kerran jo hyydyin matkalle pyörälläni apteekkiin. En saanut apua edes apteekista en taksia enkä ambulanssia.
Taloltakaan en saanut apua autokyydin merkeissä. Onneksi oli apteekissa joku ystävällinen vanhempi herra kuka antoi autokyydin talolle. Muuten olisin ollut täysin kusessa kun sydämeni hakkasi miten sattui sydän kohtaus oli lähellä. Paineet laskivat todella alas en ymmärtänyt kun yleensä ne ovat koholla.
No nyt on ollut verenpaineet ja pulssi paremmat tuntuu ainakin paremmalta kehossani. Täytyy nyt mitata verenpaineet ja pulssi että tiedän niiden tilanteen. Koholla ne ovat olleet, nykyään menee vaan uusi veren ohennuslääke minkä pitäisi laskea paineita.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti