Katson silmänurkastani peliä sveitsi ruotsi yksi erä jäljellä ruotsi johtaa peliä 2-0. Kohta pääsemme iltapalalle, leipää leikkeleitä ym. Ei ole runosuoni oikein kukoistanut pitkään aikaan. Mutta eiköhän se suoni vielä aukene siitä ja ala siitä juttua tulemaan.
Olenhan kirjoitellut koviakin juttuja elämäni tarinat alfa ja omega. Alku ja loppu siitä sitä juttua löytyy.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti