lauantai 9. toukokuuta 2026

Tunnin päästä on iltapala kello 20. Nälkä onkin jo vähän leipää tulee lisukkeilla.

Katson silmänurkastani peliä sveitsi ruotsi yksi erä jäljellä ruotsi johtaa peliä 2-0. Kohta pääsemme iltapalalle, leipää leikkeleitä ym. Ei ole runosuoni oikein kukoistanut pitkään aikaan. Mutta eiköhän se suoni vielä aukene siitä ja ala siitä juttua tulemaan.

Olenhan kirjoitellut koviakin juttuja elämäni tarinat alfa ja omega. Alku ja loppu siitä sitä juttua löytyy.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...